KLIK UNTUK TENGOK IKLAN YG COOL!

Sunday, January 1

good bye 2011.


Yeah, i really mean it. tahun yang penuh kesukaran bagi aku. I'll never turn back.
Tapi macam mana pun, ada jugak peristiwa manis yg memberi aku kenangan, pengalaman yg aku takkan lupakan seumur hidup ni, InsyaAllah :)

Wish list? Oh, aku nak laksanakan perkara-perkara yang tertangguh dulu sebelum nak mulakan dengan yang baru. Jangan wish list berderet kemain, satu apa pun tak jalan. Tapi kena ada la azam dalam diri sendiri, yang penting sekali, change for the better! Tak kisahla kau nak bagi tahu seluruh dunia pasal azam kau ke, kau simpan sorg2 ke, cuba and usaha laksanakan. 



 
Dream, wish, hope. Three different words, but may give the same meaning. tengok SINI my 10 wishes yg baru dua tiga saja yang tercapai kan. It's okay, yang penting diutamakan, yang lain-lain boleh bawa ke depan. InsyaAllah. Tomorrow will be a big day to Syadza Ezzati and Hani Halim because they are turning to 21! Kawan sekolah yang paling tua, opsss, matang dalam batch aku. HAPPY BIRTHDAY to you! Aku pun tetiba rasa diri dah semakin tua, oh wana, bila la nak berubah :(
 

THANKS FOR READING! FEEL FREE TO DROP YOUR COMMENT(S) YA! :)

No comments: