KLIK UNTUK TENGOK IKLAN YG COOL!

Thursday, June 2

Day five : 10 wishes



1. Saya nak dapat anugerah dekan untuk setiap semester. pfftt, mimpi jelah, last sem pun dah tak dapat. Okay, i mean untuk semester-semester lepas nie lah. :P

2. Saya nak buat part time job masa semester break. Tak pernah berkesempatan. Kawan-kawan lain asal cuti je kerja, teringin jugak!

3. Belajar menjahit baju. Raya nanti bolehla jahit baju sendiri!


4. Get new necklace


5. Saya nak jadi seorang designer, engineer pun okay jugak. Masalahnya tak belajar untuk jadi benda alah tu.It's okay, boleh jadi jugak walaupun tak bertauliah satu hari nanti, design rumah sendiri ke*berangan* :P


6. Nak masuk zaman sekolah balik. Tapi takyah pakai baju sekolah, ikut peraturan sekolah. Just belajar je macam kat sekolah. Kan tak pernah stress. HAHA.

7. Nak pergi vacation dekat pulau. I love beach so much! May be bila dah ada duit sendiri nanti baru berkesempatan kot.


8. Saya nak jadi pandai macam "Adi Putra", budak pandai Maths tu. Tapi nak advance lagi, nak pandai subjek lain jugak, baca sekali terus ingat forever. Sekarang nie aku baca forever, tak pernah nak ingat-ingat.


9. Nak jadi tinggi, tapi tak nak lah tinggi sangat, nanti tak comel pula. Kalau tinggi sangat nanti orang*terutamanya makcik-makcik terover estimate umur pula.


10. I want to marry people I love the most. Dan dia pula mestilah sayangkan saya. Siapa la yang tak nak macam tu kan. :)
THANKS FOR READING! FEEL FREE TO DROP YOUR COMMENT(S) YA! :)

No comments: