KLIK UNTUK TENGOK IKLAN YG COOL!

Wednesday, December 28

Idaman kalbu

Tadi pergi Giant Seri Kembangan, then terjumpa kedai emas. Saja je masuk niat saja nak cuci mata, biasala, pompuan. Aku pergi tempat cincin, belek belek, test sarung kat jari sendiri. Macam selalu, aku expect yg cincin tu akan besar dari jari aku. Sebab, aku tak pernah jumpa cincin yg ada saiz aku. Tak pernah langsung. 

Last2 aku give up nak cari sebab org kedai emas mana tah cakap saiz jari aku selalu nya org tempah je sebab saiz kecik sangat, tak ramai org pakai. Rasa frust sampai nak tertonggeng2. Sebab aku teringin sangat sangat nak pakai cincin sebentuk kat jari. So bila tadi terjumpa, rasa macam teruja sekejap, dah pasang niat nak beli dah, lepas tu baru tingat duit dalam purse ada 2 hengget je. demm.

Baru nak sedar diri yg duit tak cucuk lagi. Okay, simpan je la hasrat tu. Bila dah turun floor bawah, jumpa mesin atm, then pergi la cucuk duit. Dalam nak cucuk tu ade la 538873439 saat dok pikir nak beli ke tak nak beli ke tak. Haduii, macam antara hidup dan mati tu. Sayang duit la pulak. Then tangguhkan hasrat, impian, idaman aku untuk kesekian kalinya. Bila sampai rumah rasa syahdu pulak dek penangan terbayang2 nak benda tu. sobs. sedihla pulak. takpe2, sabar dulu, tu bukan keperluan, tu kehendak. tapiiiii tak bley bendung oo kesedihan tu. takpe2, kita buat2 macam tak jumpa tadi k. T.T







Nak cincin macam nie. T.T yang very2 simple tapi nampak cantik. taknak batu2, diamond2 penuh, jari aku pun kecik je nak pakai besar2. tadi yang aku jumpa pun lebih kurang camni la, kecik, simple je, corak sikit2, then batu seketul. haishhh. gila sekejap camni.

Ok bye! 

THANKS FOR READING! FEEL FREE TO DROP YOUR COMMENT(S) YA! :)

No comments: