KLIK UNTUK TENGOK IKLAN YG COOL!

Sunday, June 17

Short update


Salam Israk dan Mikraj semua ^^

Sekian lama tak jenguk blog nie, tak larat nak buang sawang dah. 
Biar je la ye dak, gpun aku buat blog nie sekadar peneman utk aku coret2 peristiwa bila aku rasa perlu dan bila ada kelapangan sahaja.

Oleh sebab sekarang nie sibuk menunaikan tanggungjawab kepada bangsa dan negara*ayat tak bley blah* jadinya masa pun tak berapa nak ada, idea tu berlungguk dalam kepala otak nie nak cerita sal kehidupan dan aktiviti aku sekarang.

Err, tapi sekarang dah jadi lupa balik apa main point yg aku nak tulis tadi. Takpe, kita proceed dengan perancangan kedua aku ialah utk memiliki second blog yg akan menjana income. Ecewah, income yg macam mana? Blog yg macam mana? Haaa, tu nanti aku reveal kan. Hihik. Blog ini sudah ditubuhkan namun masih dalam peringkat maintanence lagi, insyaAllah aku gtau nanti.

Oh ya, dapat berita gembira apabila kakak aku inform family kedua-dua belah pihak sudah setuju utk masuk merisik dan bertunang beliau(akak aku) before puasa nie. Alhamdulillah Allah permudahkan urusan mereka. Yg tak berapa nak bestnya ialah 90% kebarangkalian aku tak dapat nak join majlis tu atas kekangan yg tak dapat nak dielakkan.

Tapi apa apapun, aku akan usaha utk balik jugak pada tarikh majlis tu, kalau diizinkan Tuhan la. Bukan apa, semenjak dua menjak nie hidup aku banyak sangat datang aral dan dugaan, so aku tak berharap lebih2 la. Lagipun, majlis bertunang nie adat saja, yang penting akadnya nanti. Kalau tak dapat hadir time bertunang nie aku pastikan time akad nikah tu aku akan hadir la. Lagipun, dalam dunia nie aku ada sorang je abang, sorang je kakak, sorang je adik. Abang aku dah berkeluarga, sekarang giliran kakak aku pulak, kalau time majlis nikah kakak aku nanti tak dpt join dah takdela kan, coz i'm the third. Dah selesai majlis kakak aku opkos la giliran aku kan *drum rolls please* Hihik. So konlusinya aku nak join majlis nie pun sebab family je, tumpang happy for her.


Err, btw dah nak maghrib, so i think i should stop here, dah kena mandi, solat, siap2. Lagi 100++ buah buku lagi menanti utk aku print. Lenguh bahu oii. Tapi aku enjoy buat ni. Till then, xoxo.
THANKS FOR READING! FEEL FREE TO DROP YOUR COMMENT(S) YA! :)

No comments: