KLIK UNTUK TENGOK IKLAN YG COOL!

Tuesday, May 29

Tatacara Jawab Telefon Paling Belagak. Boleh try :P

1. Soalan: Haloo, siapa disana?
Jawapan: Entah. Saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..
 
2. Soalan: Haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
Jawapan: Nak cakap cakap je ler. Buat ape tanye saya.
 
3. Soalan: Haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
Jawapan: Maaf cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur.
 
4. Soalan: Haloo, mak ade rumah?
Jawapan: Mak takde rumah. Bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.
 
5. Soalan: Boleh saya bercakap ngan Siti?
Jawapan: Maaf. Nombor yang anda dail tidak mahu memberikan
perkhidmatannye… Time kasih.
 
6. Soalan: Haloo, tolong panggilkan Samad. Saya nak bercakap dengannye.
Jawapan: Sila panggil sendiri. Saya sibuk. Maap
 
7. Soalan: Halloo… …
Jawapan: Haloo. Pusat sakit mental disini. Anda ingin mendaftar?
 
8. Soalan: Haloo, saya nak tumpang bertanya…
Jawapan: Maaf. ini bukan kaunter pertanyaan.
 
9. Soalan: Haloo, betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: Sila dail sekali lagi. Kalau saya masih menjawab betul le tu.
 
10. Soalan: Assalammualaikum…
Jawapan: Waalaikummussalam..(tupp!..ter
us letak tepon.salam kite wajib jawab)

THANKS FOR READING! FEEL FREE TO DROP YOUR COMMENT(S) YA! :)

No comments: