KLIK UNTUK TENGOK IKLAN YG COOL!

Wednesday, January 25

Bukan sebab..

To those yang bakal terasa, aku nak mintak maaf banyak2la k..

Aku remove bukan bermaksud aku benci,
But yeah, facebook aku memang utk family and friends sahaja.
Bukan sekadar, add, pastu accept, utk ramaikan kawan atas nombor je.

Bukan aku nak menyombong dengan orang, tapi kalau dah sah sah yang add tu strangers, perlu ke aku approve? kalau betul la nak kawan or kawan lama add, do attach with personal message so that senang aku nak cam. 

Sebab style aku akan check one by one sesiapa yg add aku tu. Kalau mutual friend 2-3 org, then click mutual friend pulak memang yg aku tak kenal sgt, memang aku tak akan approve.
Oh, back to the topic. Aku selalu update friends aku, maksudnya, check satu satu lagi sekalu dari semasa ke semasa, kalau yang tak kenal sgt, tak pnh bertegur sapa, memang aku remove terus.

Or junior yg add dan aku accept, lepas tu it's like 24/7 updated status macam kat twitter yg disgusting, yg gedik2 padahal belom abis sekolah lagi, memang confirm aku remove dari friend lists jugak. Maap maap maap, saya cuma tak selesa >.<


And to you also, bukan aku benci okay, tapi aku tak suka & it's annoyed me bila status/gambar anda naik dekat news feed aku. I didnt stalked you okay,but it did appeared. So, I removed you. And certainly, you're not my friends. Sorry, i have to tell the truth.



p/s:Treat others like how you want to be treated.
THANKS FOR READING! FEEL FREE TO DROP YOUR COMMENT(S) YA! :)

No comments: